Rejestracja: https://bit.ly/3VZ7VOm

Z raz wynajętą powierzchnią jesteśmy przez 5-7 lat, bo na taki okres zwykle zawierane są umowy. Tymczasem potrzeby firmy zmieniają się cały czas i nie chcą czekać. Z dnia na dzień okazuje się, że powierzchni jest za mało, lub za dużo.

Jak pogodzić te sprzeczności?
Czy istnieją szanse na uelastycznienie warunków najmu?
Jak zarządzać powierzchnią biurową przy modelu pracy hybrydowej?
Co trzeba wziąć pod uwagę rozważając relokację biura?

Mamy ogromną przyjemność zaprosić Państwa na konferencję, podczas której szczegółowo odpowiemy na powyższe pytania. Będziemy rozmawiać o najmie biur i magazynów w tych niezwykłych czasach, w których obecnie funkcjonujemy.

Na konferencję zapraszamy przede wszystkim osoby zarządzające w firmie powierzchnią biurową lub magazynową oraz odpowiedzialne za organizację stanowisk pracy w biurze, szczególnie z uwzględnieniem pracy zdalnej.

Zachęcamy do zapoznania się z planem wydarzenia oraz do rejestracji już teraz!

Konferencję poprowadzą: Łukasz LubaszkaAnna WieczorekFilip FirutMałgorzata MroczkowskaKatarzyna OlejniczakDaria Rizler