Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)

Społeczna odpowiedzialność biznesu (ang. Corporate Social Responsibility – CSR) to strategia, w której firma uwzględnia wpływ swoich działań na ważne społecznie kwestie. Mogą być to na przykład środowisko, życie lokalnej społeczności czy prawa człowieka. Wspólne wartości – inne niż zysk przedsiębiorcy – oraz transparentność działań, mają coraz większe znaczenie w obrocie gospodarczym. W bardzo wielu branżach wdrożenie strategii CSR jest wymagane przez kontrahentów.

Wspieramy naszych Klientów w podejmowaniu tego typu działań. Z jednej strony pokazujemy im, jakich przepisów i zasad muszą bezwzględnie przestrzegać. Z drugiej strony pokazujemy możliwie kierunki działań, które mogą mieć wartość dla organizacji również przez pryzmat CSR.

Korzyści

Kształtowanie odpowiedzialnego biznesu pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku. Zwiększa też atrakcyjność firmy na rynku pracy, a także przyczynia się do zdobywania przewagi konkurencyjnej i przykucia uwagi inwestorów.

Zakres naszego wsparcia

Sendero oferuje Klientom wsparcie w zakresie CSR, które może obejmować w szczególności:

  • opracowanie kodeksów etyki,
  • identyfikowanie obszarów wrażliwych dla przedsiębiorstw,
  • wsparcie w ocenie prawnej komunikatów kierowanych do konsumentów,
  • wsparcie i doradztwo w przedsięwzięciach i inicjatywach podejmowanych przez przedsiębiorstwa,
  • ocena konsekwencji podatkowych/efektywności podatkowej podejmowanych działań.
Informujemy, że nasza strona używa plików cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie. Warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki. Polityka prywatności.