Spory, postępowania sądowe i administracyjne

Spory, postępowania sądowe i administracyjne

W praktyce działania każdego przedsiębiorcy zdarzają się czasem sytuacje konfliktowe. Mogą to być na przykład nieporozumienia z kontrahentami, kłopoty w uzyskaniu płatności, skargi klientów lub roszczenia pracowników. Pomagamy naszym Klientom zakończyć takie spory wspierając ich w negocjacjach oraz reprezentując w sądach.

Zakres naszego wsparcia

Ugodowe zakończenie sporu

Zawsze bierzemy pod uwagę możliwość ugodowego zakończenia sporu. Jeżeli klient sobie tego życzy, wspieramy go w negocjacjach ugodowych, które mogą być prowadzone przed wszczęciem procesu, w jego trakcie lub nawet po zakończeniu. Wsparliśmy już naszych Klientów przy zawarciu kilkudziesięciu ugód.

Monitorowanie ryzyka

Prowadząc spór zawsze na bieżąco monitorujemy ryzyko przegranej Klienta. Jeżeli ryzyko wzrasta, informujemy o tym Klienta i proponujemy działania zaradcze.

Doświadczenie

Reprezentowaliśmy Klientów w kilkuset sporach sądowych i pozasądowych. Wypracowaliśmy rozwiązania, które ułatwiają efektywne zarządzanie sporem. W nowych sprawach możemy korzystać z pomysłów wdrożonych z powodzeniem wcześniej. Uczymy się też stale od naszych przeciwników.

Skuteczność

Wysoki odsetek prowadzonych przez nas sporów kończy się w sposób, który satysfakcjonuje Klienta. Nie zawsze jest to wygrana w 100%, czasem oznacza to rozwiązanie polubowne lub częściową wygraną w sądzie. Jednak zawsze bierzemy pod uwagę oczekiwania Klienta i dokładamy starań, żeby je zrealizować.

Elastyczne wynagrodzenie

Nasi Klienci mogą wybrać jedną z kilku metod ustalania wynagrodzenia za prowadzenie sporu: zryczałtowane wynagrodzenia za poszczególne czynności, stawki godzinowe, wynagrodzenie ryczałtowe połączone z wynagrodzeniem za sukces lub połączenie kilku metod wynagradzania. Jesteśmy też zawsze gotowi ustalić z Klientem system wynagradzania dostosowany do sytuacji Klienta.

Etyka w działaniu

Nie chodzimy na skróty. Przestrzegamy zasad etyki zawodowej radców prawnych i adwokatów. Nie tolerujemy działań niezgodnych z prawem lub nieetycznych. Współpracując z nami Klient nie narazi się na zarzut działania niezgodnego z prawem, zasadami governance lub etyki w biznesie.

W czym możemy pomóc?

Negocjacje i mediacje

Przygotowanie i wsparcie Klienta w zakresie negocjacji oraz mediacji.

Ugody

Pomoc w zawarciu ugody.

Postępowania arbitrażowe

Reprezentowanie przedsiębiorstwa w postępowaniach arbitrażowych.

Rozstrzyganie sporów

Koncyliacyjne rozstrzyganie sporów, ugody i mediacje.

Sprawy cywilne

Zastępowanie Klienta w sprawach cywilnych, w tym sprawy gospodarcze.

Spory z pracownikami

Zastępowanie Klienta w procesach z pracownikami.

Prawa wierzycieli

Reprezentowanie praw wierzycieli w postępowaniach upadłościowych, egzekucyjnych i restrukturyzacyjnych.

Nieuczciwa konkurencja

Wsparcie w przeciwdziałaniu czynom nieuczciwej konkurencji.

Roszczenia z tytułu ubezpieczenia

Wsparcie w dochodzeniu roszczeń z tytułu umowy ubezpieczenia.

Postępowania administracyjne

Postępowania przed organami administracji rządowej i samorządowej oraz przed sądami administracyjnymi.

Zamówienia publiczne

Reprezentowanie przedsiębiorców w postępowaniach dot. zamówień publicznych przed Krajową Izbą Odwoławczą i przed sądem zamówień publicznych.

Spory z tytułu zamówień publicznych

Reprezentowanie wykonawców, jak i zamawiających, w sporach z tytułu wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego, w tym w przewidzianym ustawą pozasądowym rozwiązywaniu sporów.

Biuro Sendero

Potrzebujesz informacji? Napisz do nas.

Odpowiemy tak szybko jak to możliwe.
Informujemy, że nasza strona używa plików cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie. Warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki. Polityka prywatności.