Spór
Klient SENDERO zlecał wykonanie części kontrahentowi. W toku współpracy kontrahent dwukrotnie podniósł cenę o 50% wykorzystując przymusową sytuację Klienta. Klient był zainteresowany zakończeniem współpracy przy jednoczesnym utrzymaniu produkcji w okresie przejściowym i zabezpieczeniem odbioru form powierzonych kontrahentowi. Po stronie Klienta działali przedstawiciele kilku spółek grupy o różnych interesach.
Co zrobiliśmy?
– w toku spotkania z Klientem ustaliliśmy wszystkie interesy po stronie Klienta
– przejęliśmy wszystkie kontakty z kontrahentem i ustaliliśmy jego interesy oraz sposób postępowania
– pośredniczyliśmy pomiędzy stronami wypracowując porozumienie uzgadniające wszystkie interesy i jednocześnie zajmując się bieżącą komunikacją związaną z produkcją
– uwzględniliśmy różne punkty widzenia po stronie Klienta
Jaki był efekt?
– strony zawarły porozumienie kończące współpracę i regulujące produkcję w okresie przejściowym
– porozumienie zostało wykonane przez strony
– Klient odebrał formy powierzone kontrahentowi