10 stycznia, wtorek, 10:00 – 11:30

Rejestracja

Prowadząca: Dagmara Rajca-Erd

Uczestnikom webinaru przybliżymy stosunkowo nowe obowiązki przedsiębiorców związane ze zgłaszaniem danych do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych („CRBR”). W możliwie prosty i przystępny sposób. Omówimy praktyczne problemy związane ze zgłoszeniami do CRBR.  Wskażemy jakie konsekwencje mogą spotkać przedsiębiorców (w tym pracowników i właścicieli spółek) za nieprawidłowe zgłoszenie danych do CRBR. Podpowiemy jak prawidłowo zweryfikować zgodność wpisu do CRBR z ustawą AML oraz regulacjami UE, aby zminimalizować ryzyko kontroli i nałożenia kary finansowej.

Na webinar zapraszamy wszystkie osoby, które chcą dowiedzieć się co to właściwie jest CRBR oraz jakie praktyczne znaczenie ma w obrocie gospodarczym i funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Jesteśmy przekonani, że przedstawione treści będą interesujące dla wszystkich uczestników. Zarówno dla tych, którzy mieli już okazję zapoznać się z CRBR, jak i dla osób, które o nowych obowiązkach jeszcze nie słyszały.

Zachęcamy do udziału!