Prawo pracy? Nie, raczej prawo komunikacji z pracownikami.

Lokalizacja:
Webinar
Kiedy:
10.00 - 11.30

Jak i kiedy rozmawiać z pracownikami? Jak komunikować wszelkie sprawy pracownikom, zwłaszcza te trudne? Tak, by było to zgodne z prawem pracy i bez głębszych kryzysów.

Już 13 listopada 2025 r. Rafał Kania podczas webinaru „HR z Rafałem Kanią” opowie o prawnych narzędziach komunikacji z pracownikami.

Podczas spotkania postaramy się przyjrzeć temu:

  • jak prawo pracy służy komunikacji z pracownikami;
  • jakie są kluczowe elementy i narzędzia tej komunikacji ze sfery prawa pracy;
  • co pracodawca komunikuje, korzystając z dopuszczalnych narzędzi prawnych;
  • jaka komunikacja z pracownikami jest właściwa z punktu widzenia prawnika;
  • jak właściwe adresować swoje komunikaty: do pojedynczych pracowników, grup pracowników i ogółu pracowników;
  • jak budować tę komunikację z pracownikiem – od momentu zatrudnienia do momentu jego zakończenia:
  • dlaczego konflikty w miejscu pracy są podstawowym papierkiem lakmusowym zaburzenia komunikacji;
  • jaki skutek ma zaburzenie komunikacji z pracownikami dla sytuacji prawnej pracodawcy.

To nie będzie wykład o przepisach. To będzie konkret o tym, jak prawo pracy realnie działa w relacji z pracownikiem.

Informujemy, że nasza strona używa plików cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza zgodę na ich użycie. Warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki. Polityka prywatności.