Prawo pracy? Nie, raczej prawo komunikacji z pracownikami.
Lokalizacja:
Webinar
Kiedy:
10.00 - 11.30
Jak i kiedy rozmawiać z pracownikami? Jak komunikować wszelkie sprawy pracownikom, zwłaszcza te trudne? Tak, by było to zgodne z prawem pracy i bez głębszych kryzysów.
Już 13 listopada 2025 r. Rafał Kania podczas webinaru „HR z Rafałem Kanią” opowie o prawnych narzędziach komunikacji z pracownikami.
Podczas spotkania postaramy się przyjrzeć temu:
- jak prawo pracy służy komunikacji z pracownikami;
- jakie są kluczowe elementy i narzędzia tej komunikacji ze sfery prawa pracy;
- co pracodawca komunikuje, korzystając z dopuszczalnych narzędzi prawnych;
- jaka komunikacja z pracownikami jest właściwa z punktu widzenia prawnika;
- jak właściwe adresować swoje komunikaty: do pojedynczych pracowników, grup pracowników i ogółu pracowników;
- jak budować tę komunikację z pracownikiem – od momentu zatrudnienia do momentu jego zakończenia:
- dlaczego konflikty w miejscu pracy są podstawowym papierkiem lakmusowym zaburzenia komunikacji;
- jaki skutek ma zaburzenie komunikacji z pracownikami dla sytuacji prawnej pracodawcy.
To nie będzie wykład o przepisach. To będzie konkret o tym, jak prawo pracy realnie działa w relacji z pracownikiem.